25.10.2012

Навчати чи навчатися: що легше?

   Студенти четвертого курсу напрямку "Розробка програмного забезпечення" вже досить навчені у спеціальних комп’ютерних дисциплінах, мають практику захисту власних проектів тощо.
   При вивченні дисципліни "Web-дизайн" у студентів є особлива можливість продемонструвати свою творчість, креативність, індивідуальність, неповторність.
   Але деякі студенти Web-розробники  володіють уміннями, які виходять за межі навчальної програми, виявляють підвищений інтерес до своєї майбутньої професії і уже сьогодні готують себе до конкурентного майбутнього.
   Аксьонов Олександр з особливим бажанням згодився провести лекцію з теми "Графіка в HTML та CSS стилі", а на наступному занятті усі студенти групи ПР-41з особливим захопленням отримували свої оцінки у студента-викладача.
   Було і продовження цього експерименту. Задко Віталій сам виявив бажання провести лекцію з теми "Анімація на Web-сторінці".
   Чи цікаво було Олександру і Віталію? Чи сподобалося студентам групи таке заняття?
Пропоную отрмати відповідь у коментарія на цей пост.
  

1 комментарий:

  1. Очень понравилось с удовольствием послушал бы их еще раз но только другие темы.

    ОтветитьУдалить

Для кого этот блог?

Информационный век меняет роль преподавателя в учебном процессе. От всезнающего и единственного источника знаний - к наставничеству, координации, организации форм работы и т.п. --> мотив создания данного блога.

На нем студенты смогут найти нужные материаллы или ссылки на Интернет-ресурсы по дисциплинам "СУБД", "Web-технологии", "VB 6.0" и не только.