Студенти четвертого курсу напрямку "Розробка програмного забезпечення" вже досить навчені у спеціальних комп’ютерних дисциплінах, мають практику захисту власних проектів тощо.
При вивченні дисципліни "Web-дизайн" у студентів є особлива можливість продемонструвати свою творчість, креативність, індивідуальність, неповторність.
Але деякі студенти Web-розробники володіють уміннями, які виходять за межі навчальної програми, виявляють підвищений інтерес до своєї майбутньої професії і уже сьогодні готують себе до конкурентного майбутнього.
Аксьонов Олександр з особливим бажанням згодився провести лекцію з теми "Графіка в HTML та CSS стилі", а на наступному занятті усі студенти групи ПР-41з особливим захопленням отримували свої оцінки у студента-викладача.
Було і продовження цього експерименту. Задко Віталій сам виявив бажання провести лекцію з теми "Анімація на Web-сторінці".
Чи цікаво було Олександру і Віталію? Чи сподобалося студентам групи таке заняття?
Пропоную отрмати відповідь у коментарія на цей пост.
Але деякі студенти Web-розробники володіють уміннями, які виходять за межі навчальної програми, виявляють підвищений інтерес до своєї майбутньої професії і уже сьогодні готують себе до конкурентного майбутнього.
Аксьонов Олександр з особливим бажанням згодився провести лекцію з теми "Графіка в HTML та CSS стилі", а на наступному занятті усі студенти групи ПР-41з особливим захопленням отримували свої оцінки у студента-викладача.
Було і продовження цього експерименту. Задко Віталій сам виявив бажання провести лекцію з теми "Анімація на Web-сторінці".
Чи цікаво було Олександру і Віталію? Чи сподобалося студентам групи таке заняття?
Пропоную отрмати відповідь у коментарія на цей пост.
Очень понравилось с удовольствием послушал бы их еще раз но только другие темы.
ОтветитьУдалить